Błąd przy ładowan =?iso-8859-2?Q?iu_mo du=B3u?=

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 12 Cze 2002, 21:36:49 CEST

Dnia Wed, Jun 12, 2002 at 01:49:52PM +0200, Lukasz Masko napisał:

> Podobnie zachowuje sie system przy ladowaniu modulu NVidii. Ale... jak cos
> nie jest ladowane jako modul, to nic sie nie wyswietla (np. to unix.o).

Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że jak te moduły ładuje się przez
modprobe to nic nie krzyczą, a jak przez insmod to jest właśnie tak jak
to jest opisane.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl