[ANNOUNCE] kernel-2.2.21-0.9

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 17 Cze 2002, 12:46:58 CEST

Witam,

na serverze ftp.pld.org.pl w katalogach dists/ra/test/i{3,5,6}86/ pojawila
sie paczka z kernelem 2.2.21. Jest to wersja testowa, ktora trafi do
PLD-1.0.
Licze na przetestowanie i zgloszenie ew. bledow.
Chcial bym rowniez prosic o zassanie kernel-source-2.2.21 i potestowanie
pod wzgledem budowania, nie wiem, byc moze trzeba bedzie gdzies usunac
jeszcze istniejace gentbl, ktore mogly nieumyslnie wpasc do paczki.
Wszelkie bledy i opinie prosze kierowac bezposrednio od mnie na adres
dzimi w pld.org.pl, badz na nasze listy dyskusyjne (tj, pld-kernel@
pld-devel-pl@ i pld-users-pl@)

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)