Albumy WWW

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 17 Cze 2002, 14:02:12 CEST

Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Znacie jakieś programy/skrytpy do generowania albumów na WWW? Na FM jest
> tego za dużo żeby wszystko przejrzeć ;(

Ja używam The Gallery. Do małych albumów jest całkiem niezłe. Ale
ma jedną poważną wadę, używa plików tekstowych zamiast bazy SQL-owej.
W związku z tym przy nieco większych albumach (ponad 1000 zdjęć) i słabym
serwerze (K6 275MHz/32RAM, słaby dysk) się nieco ślimaczy.
Prawdopodobnie, jak będę miał w wakacje czas, zrobię coś po swojemu.

bart
--
                   "1 plikach, 2 plikachs" (c) PLD
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/