Hasła

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 13 Cze 2002, 23:13:27 CEST

On Thu, 13 Jun 2002 21:04:26 +0200 (CEST)
Grzegorz Doliński <grzegorz w kobra.lm.pl> wrote:

> Może PAM?
> Np. dla pop3 ustawić autoryzację przez pam_mysql.
> Ja tak zrobiłem i dodatkowo inna w innej kolumnie hasło dla pop3, w innej
> dla ftp.

A czego używałeś aby się dowiedzieć jak to diabelne pam_mysql działa? Ja
potrzebuję tego do autoryzacji ppp ;-). No chyba, że możesz podzielić się
konfigami na priva.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter