Re: Początek instalacji i już problemy.

Krzysztof Dendra k_dendra w o2.pl
Pią, 14 Cze 2002, 11:36:17 CEST

> Acha, nie dodałem: jak na razie pomimo to idzie OK ;-)

Przechwaliłem. Postawiłem wizardem podstawy. Fdiskowałem też nim. A potem
już mi się mniej podobało. Nie chciał zacząć wstawać, więc tomsrtbt i co
widzę: partycja nigdzie flagi bootowania, a gdzie co ten wizard zrobił w
lilo to do końca nie wiem. Ustawiłem bootowanie i ruszyło.. ale tylko na
chwilę.
1. stawiałem 2.4-experimental a przy wstawaniu systemu widzę:
"+insmod /lib/modules/2.2.20-18..."
?? 2.2 != 2.4
Ale to jeszcze nie wyglądało krytycznie.
2. Po magicznych słowach:
May the penguin be with you.
i po autorunie wywaliło:
Kernel panic: VFS Unable to mount root fs on 03:05

Stawiam 2.2. (bootdisk_net). Życzcie powodzenia.

pozdroofka Xyo