kubki z logiem PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 15 Cze 2002, 13:53:04 CEST

On Sat, 15 Jun 2002 13:15:34 +0200
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> wrote:

> a moze by tak ktos jakis form na www wystawil czy cos ??
>
> ps. nie to zeby mi przeszkadzaly na liscie maile "ja tez" ;)
> ps. ps. ja tez bym sie pisal na taki kubek moze nawet na kilka ;)

To proszę pisać do mnie, albo dopisywać się w CVSie. Jakoś nie widzi mi się
wyławianie wszystkich chętnych z list dyskusyjnych (chociaż pewnie będę
musiał).

FUT: pld-discuss-pl w pld.org.pl

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter