GUI windowsa jest brzydkie?

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 16 Cze 2002, 02:02:23 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Witajcie,
> Przed sekunda przez pomylke odpalilem windows. Od paru miesiecy go nie
> wlaczalem i siedzialem przed KDE, teraz jak na to cos popatrzylem, se
> pomyslalem, ale to qrde brzydkie. Tez czasem macie takie przywidzenia?

Polemizowłabym. Akurat wygląd to jedna z niewielu rzeczy, którą MS Win
ma dobre. Mam na myśli 98 i 2K, bo XP nie widziałem, a 95 rzeczywiście
brzydkie. Dużą zaletą jest też spójność wyglądu. W KDE czy GNOME masz
to tylko, jesli używasz aplikacji z tych pakietów. Ale odpalisz aplikację
gtk w KDE, albo qt w GNOME i już masz niespójny wygląd.

bart
--
"Security issues are not discussed in this memo, but then again, no
  other issues of any importance are discussed in this memo either." [RFC1438]