Albumy WWW

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 17 Cze 2002, 18:33:39 CEST

Jacek Konieczny wrote:
> A ja bardzo sobie binsa chwalę.

> Dla mnie jedno i drugie to duża wada. bins generuje statyczne albumy
> (HTML+jpeg) na podstawie źródłowych  zdjęć i opisów w XML.

Dla mnie odpada. Potrzebuje coś wielodostępnego, z wrzucaniem zdjęć
on-line itd.

> W binsie mnie się jedynie generacja albumu ślimaczyła, ale robiłem ją
> ze skanów 3000x2000 :-)
> Ale z tak dużymi albumami, o jakich piszesz, nie próbowałem
> (spróbowałbym, ale nie stać nas na zeskanowanie wszystkich negatywów
> które mamy). :-)

Negatywów? Mnie też by nie było stać. Raczej płaskie skanery, odbitki
i kilka osób wrzucające swoje zdjęcia. I nazbierało się tego u mnie
już 1300, ale tak mało tylko dlatego, że nikt nie ma na tyle dużo
cierpliwości, coby skanować wszystko.

bart
--
"Ale co to zmienia? Wojna to wojna. Albo my ich, albo oni nas." - W. Orliński
"To, z całym szacunkiem, lepiej, żeby oni was. Jak najszybciej." - Jubal