zielony z warzywniaka

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pon, 17 Cze 2002, 20:54:36 CEST

Dnia Mon, 17 Jun 2002 19:35:56 +0200
Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> napisał:

> Lamera znieść mogę, bo to normalne, że wszystkiego trzeba się nauczyć
> ale ignorancji nie cierpię.
> Takie typowe przejawy ignorancji dla otoczenia to:
> - "linuchowanie"
> - ogromnie długie linie.

Jakbyś używał programu pod tytułem "batman dirtyware version" to też by Ci nie zawijało po 72 literce ;)

> Komunistą nie byłem, nie jestem i prawdopodobnie nie zostanę, bo nie
> odpowiada to mojemu światopoglądowi.

że tak powiem mój post zawierał w sobie troche ironii ;) Nie posądządzam Cię, ani nie pomowawiam. Taka apostrofa literacka hehe.

A tak naprawdę: przecież my wszyscy jesteśmy komunistami: za darmo dla ludu i mas, nie kupujemy, tylko dostajemy za free, a państwo nam biednieje (uwaga prznośnia hehe). czyż gnu gpl nie podobna jest do słów Lenina? ;>>>

_Proletariusze_Ludu_Developerskiego_ 1.0 łączcie się!

I przepraszam za taki cholerny offtopic, mam nadzieję, że nie uraziłem nikogo. Ale to specjalnie tak. Coby se lamery poszły ;>>>

pozdrawiam wszystkich komuszków

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]