evo

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pon, 17 Cze 2002, 23:22:57 CEST

witam
czy mi się coś popieprzyło, czy evolution jest z każdym release coraz mniej stabilny? właśnie się wziąłem za testowanie 1.0.7 z /test. i co widzę? nic nowego memory fault :) Po drugim odpaleniu odpalił i zadziałał. I co widzę? sprawdzanie pisowni działa! niestety automatycznie się odpaliło i tylko en, mimo przestawień w "przeglądarka html" w panelu sterowania gnoma. Moje szczęście nie trwało długo, bo po kolejnym uruchomieniu już na początku sigservuje.
Nie będę się bawił w szczegóły i strace'ował itp. nie wiem dlaczego uparłem się żeby mi ten program działał, po prostu chciałbym wogóle zobaczyć jak działa.
Z tego powodu pytam: czy ja jestem paranoicznie odosobnionym przypadkiem, czy u innych też tak się dzieje? (znaczy pieprzy się ;)
Tymczasem nie pozostaje mi nic innego jak delektować się sylpheedem :)
pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]