php-gtk + PLD = kicha..

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Wto, 18 Cze 2002, 00:19:07 CEST

On Mon, 17 Jun 2002 23:54:20 +0200
"Bart Ogryczak" <0neg w poczta.gazeta.pl> wrote:

> Witam,
> Zrobiłem apt-get php-gtk. Sciągnął strasznie dużo, pomielił zaistalował,
> dodał moduł gtk do php.ini, zrestartował Apache'a.
wpakowal to apachowi?.....toz sie biedny mogl udlawic
> Tenże Apach po tym zabiegu wszystkie zwraca wszelkie strony PeHaPowe
> długości zero (document contained no data, jak mawia mozilla).
> Po zakomentowaniu extensios=gtk.so wszystko wróciło do normy.
:))) - przeczyszczenie - dobra rzecz - juz na szwejku praktykowali
> W error_log ani messages nic na ten temat nie ma.
> O co chodzi?
ZTCW o to ze php-gtk sluzy do pisania progranow w php kozystajacych z biblioteki
gtk i tym sposobem wyswietlajacych swoje oblicze, a wyswietlanie via server www
to calkiem inna bajka :))
rzecz jasne , ze moge sie totalnie mylic

pozdrawiam
qwark