php-gtk + PLD = kicha..

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 18 Cze 2002, 01:44:56 CEST

Robert Kurtys wrote:

> wpakowal to apachowi?.....toz sie biedny mogl udlawic

> :))) - przeczyszczenie - dobra rzecz - juz na szwejku praktykowali

> ZTCW o to ze php-gtk sluzy do pisania progranow w php kozystajacych z biblioteki
> gtk i tym sposobem wyswietlajacych swoje oblicze, a wyswietlanie via server www
> to calkiem inna bajka :))
> rzecz jasne , ze moge sie totalnie mylic

Oczywiście. Tylko w PLD (o czym już kiedyś pisałem), nie ma osobnych php.ini dla
php-cgi i php - modułu Apache'a. Tak czy inaczej, MSZ, samo dodanie gtk.so do
listy bibliotek nie powinno powodować tak dziwnych rezultatów. A jeśli powoduje,
to RPM-ka nie pownnia domyślnie go odpalać.

bart
--
  "Klienci są sensem naszego istnienia" (c)TP S.A. <0800221122,*,4>
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/