evo

Zupa aka Tyler tyler w netbox.pl
Wto, 18 Cze 2002, 14:43:27 CEST

W liście z pon, 17-06-2002, godz. 23:22, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski
pisze:
> witam
> czy mi się coś popieprzyło, czy evolution jest z każdym release coraz mniej stabilny? właśnie się wziąłem za testowanie 1.0.7 z /test. i co widzę? nic nowego memory fault :) Po drugim odpaleniu odpalił i zadziałał. I co widzę? sprawdzanie pisowni działa! niestety automatycznie się odpaliło i tylko en, mimo przestawień w "przeglądarka html" w panelu sterowania gnoma. Moje szczęście nie trwało długo, bo po kolejnym uruchomieniu już na początku sigservuje.
> [...]

ja ma co prawda 1.0.5 ale tez jest niestabilne. co prawda 98%
niestabilnosci generuje proba wejscia do kalendarza... ale cos innego
czasem tez pada - jak na lina kicha ;/

na szczescie z poczty mozna normalnie korzystac (co wlasnie robie ;)

zupa

--
Nauczycielu! Awansuj! Pochwal się publikacjami w Internecie!
Portal Edukacyjny Szkoła.net (http://www.szkola.net) oferuje: