zielony z warzywniaka

Fryderyk Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Wto, 18 Cze 2002, 13:20:17 CEST

W liście z wto, 18-06-2002, godz. 12:02, Artur Frysiak pisze:

> Dla dobra ogółu poświęciłem się i zainstalowałem sobie w/w program i
  ^^^^^^^^^^^^^^^
To ja znów zacytuję Twój poprzedni post:

"Komunistą nie byłem, nie jestem i prawdopodobnie nie zostanę, bo nie
odpowiada to mojemu światopoglądowi."

> Nie musisz dziękować, wystarczy że zmienisz.

Dziękuje w imieniu lusera, który owego programu używa.
Ale jemu chodziło o sambe, a nie wygląd postu. :)
No już się nie czepiam więcej.

pozdrawiam serdecznie

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]