zielony z warzywniaka

Michał J. Podyma michalp w r-h.pl
Śro, 19 Cze 2002, 08:46:06 CEST

W dniu śro, 19 cze 2002, Robert Kurtys napisał(a):

> alllee oooo  ssssooooo cchhhhoodddzzziiiiii
>
> ????????????
> gdzies ty widzial komuniste , ktory robi cos dla dobra ogolu??????
>
> Lenin?, Marks, Engels or whoever

panowie cos wam sie chyba pomylilo, to chyba nie jest lista
o komunistach/fanatykach/itp
TO JEST LISTA DOT. PLD, a powyzesze posty nijak sie maja
do PLD (imho ;)

proponuje zakonczyc ten temat

pozdrawiam
--
Michał J. Podyma - GCM s: a-- C++++ U++++ P++ L+++ E- W-- w PGP+ !tv b+ D++ h--
	RawaHosting System Administrator <admin w r-h.pl> <rm-r w f.com.pl>