courier-imap i ssl

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Śro, 19 Cze 2002, 11:21:09 CEST

Witam,

Dnia 19 czerwca 2002 (11:20:10)
Blues naskrobal w temacie "courier-imap i ssl":

B> Nie ma - na tym to polega.
B> Jezeli bedziesz mial podpisany certyfikat przez znanego dostawce z CA w
B> czytniku to nie bedzie sie plul.

Qrcze jak mialem solid-pop3d to mi sie nie plul o glupoty mimo ze nie znal
certyfikatu mojego CA. Myslalem ze moze da sie to jakos obejsc i w
courierze wiec dlatego pytam, a tak nie pozostaje mi nic tylko
importowac w calej firmie moje ca.crt do IE co by qtlooki je widzialy,
ehhhhhh szkoda :(

Swoja droga czy ktos mi moze wyjasnic dlaczego nie plul sie gdy
uzywalem solid-popa ?

--
pozdrawiam,
milley