courier-imap i ssl

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Śro, 19 Cze 2002, 12:35:41 CEST

Witam,

Dnia 19 czerwca 2002 (11:42:55)
Blues naskrobal w temacie "courier-imap i ssl":

B> Bo starsze OE nie pluly sie o niepoprawne certyfikaty. Nowe to robia.

Hmmmm nie przypominam sobie zebym zmienial w ciagu tego miesiaca OE na
nowszy a zmiane z solida na couriera zrobilem pod koniec zeszlego
tygodnia. Fakt ze gdzies doczytalem ze to jest tylko i wylacznie
sprawa klienta ale fascynowalo mnie to ze przy solid-popie nie mialem
tego efektu.
Zreszta calej masie userow ktorzy u mnie pracuja na OE i Qtlooku
z M$ office przez SSL tez zaczelo sie to pokazywac dokladnie po tym jak
zmienilem soft serwera pop3.

Generalnie mus sie z tym goopim komunikatem pogodzic ;)

--
pozdrawiam,
milley