Palmptop

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 19 Cze 2002, 17:26:41 CEST

On Wed, 19 Jun 2002 17:12:49 +0200
Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> wrote:

> Czemu akurat takie? cena?

Dokładnie. Planuję wydać nie więcej niż 1000 zł.

> A czemu nie chcesz takiego, na którym chodzi linux? cena?

No bo takie są dość drogie....

> Ja się bawiłem iPaqiem, oczywiście pod Linuksem i IMHO jest spoko. Tyle
> że ja go nie bardzo jako organizera używałem :-)
> No i podstawowy problem z tymi zabawkami: mała przestrzeń "dyskowa". Jak
> chcesz jakiś program zainstalować, no najpewniej z innego musisz
> zrezygnować :-(

Np takie palmy mają 8 MB. Chyba wystarczy na kilka maili i ssh? ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter