Palmptop

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 19 Cze 2002, 22:01:33 CEST

On Wed, 19 Jun 2002 20:10:43 +0200 (CEST)
Radoslaw Kojdecki <radek w media-com.com.pl> wrote:

> Ja mam m125 i jak do tej pory udalo mi sie odpalic dostep do Internetu na
> nim przez USB i widze ze jest soft do synchronizacji ale jeszcze tego nie
> przegwalcilem - przypuszczam ze jest to mozliwe.

Na razie na 95% jestem przekonany na Psiona Revo. Ma rozsądną cenę. Ma
klawiaturę. Duży wyświetlacz. Niezły czas pracy na bateriach. System
Symbian/EPOC, który ponoć jest naprawdę stabilny. Można też go rozbudować do
16 MB (tracąc gwarancję).

Niestety jak dotąd nie znalazłem żadnego SSH pod EPOC. Jedyne co mi
przychodzi na razie do głowy to odpalanie jakiegoś javowego klienta.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter