proftpd i problemy z nadpisywaniem plikow

zlom zlom w znet.0-700.pl
Czw, 20 Cze 2002, 01:17:03 CEST

Czesc !

Od pewnego momentu mam problemy z proftpd. Dotychczas (szczerze mowiąc
to  nie  wiem  do ktorej wersji) dzialalo wznawianie zapisu na FTP oraz
ponowny zapis na plikach, które juz tam istnieja.

Ostatnio  po  ktoryms  update  przestalo  (nie  wiem po ktorym, bo nie
sprawdzalem po kazdej aktualizacji, czy wszystko dziala).

oto kawalek konfigu:

<Anonymous /home/ftp>
AnonRequirePassword yes
User mp3
Group mp3
RequireValidShell off
MaxClients 10

###    bez tego prawa pliku są ustawiane tak, ze ponowy zapis nie jest
###    mozliwy
Umask 0000 0000

###    pozwolenie na wznowienia zapisu
AllowStoreRestart on

 <Directory /home/ftp>
     <Limit READ DIRS>
      AllowAll
     </Limit>

     <Limit WRITE DELE RMD>
       DenyAll
      </Limit>
 </Directory>

 <Directory /home/ftp/pub/upload>

### tu sprawdzalem czy cos pomoze, ale nic.

      <Limit READ WRITE STOR REST DIR RMD DELE>
       AllowAll
       </Limit>
 </Directory>

</Anonymous>

----
* proftpd-common-1.2.5rc1-5
* serwer zachowuje się tak samo jako demon oraz odpalany przez inetd
* prawa napewno się zgadzają:

# ls -al | grep -E "*\.avi"
-rw-rw-rw-    1 mp3      mp3       8623104 Jun 16 18:22 Million Dollar Hotel.avi

oto fragment rozmowy klienta z serwerem :)

----
REST 8612864
350 Restarting at 8612864. Send STORE or RETRIEVE to initiate transfer.
STOR Million Dollar Hotel.avi
550 Million Dollar Hotel.avi: Overwrite permission denied
----

o takim zachowaniu nie wspominają zadne zrodla (FAQ i inne manuale)

Czy ktos z Was moze wie, co się moze dziac ?

--
zlom