alsaconf

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 20 Cze 2002, 21:18:11 CEST

> Cos z tym alsaconf jest nie tak
> 1 Uruchamiam, pojawia sie ekran powitalny, naciskam enter
> 2 Pojaiwa sie lista kart - wybieram jedna naciskam enter
> 3 Porawia sie pole "Card identifier."  a w nim wpisane CARD_Download
>   (troche dziwna nazwa - download, mialem tez CARD_Transfer i jakies inne) - naciskam enter
> 4 Dzieje sie to co w pkt 2
>
> Czyli moge wybierac te karty do smierci.
> Mam teraz 2.4.18-2, na 2.2.20 dzialalo ok.
U mnie tak samo. Przebudowalem z moja alsa i przechodzi dalej,
ale i tak wpisuje bzdury i trzeba go poprawiac...

> alsaconf 2> temp zwraca cos takiego:
> O co w tym chodzi?
Stary gpm - pod mc masz to samo ;]

# rpm -qa | grep gpm
gpm-devel-1.20.0-0.11
gpm-1.20.0-0.11
gpm-libs-1.20.0-0.11

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \