Alternatywa standardowego CBQ

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 20 Cze 2002, 23:28:32 CEST

On Thu, 20 Jun 2002 22:59:31 +0200
Grzegorz Saracki <sarak9 w poczta.onet.pl> wrote:

> Witam
>
> Z tego co poczytalem o cbq + standardowe kolejki to ma to jedna dla mnie
> powazna wade. Nie robi tego co bym najbardziej chcial - czyli podzilal
> transferu na liczbe hostow korzystajacych z lacza a nie na liczbe polaczen
> ,jakies tam download akceleratory i 100 polaczen na ftp potrafia
> doprowadzic do ... . No chyba ze da sie to zrobic na cbq to ktos mnie moze
> oswieci. Pogooglowalem i znalazlem cos takiego jak wrr
> http://wipl-wrr.sourceforge.net/wrr.html
> To patch na kernela - kolejka. Mam :
> /lib/modules/2.4.18-2/kernel/net/ipv4/ipvs/ip_vs_wrr.o
> [...]

Widzę, że jest patch na 2.2.18 - Dżimi możeby tak to do naszego 2.2.21? Nie
ukrywam, że przydałoby się (jeśli w ogóle 2.2.21 pójdzie na moim STL2 ;])

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter