Czym skompilowac KDE 3 ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 21 Cze 2002, 01:19:59 CEST

Dnia pią 21. czerwiec 2002 00:17, Piotr Szymanski napisał:
(...)
> Przeczytaj moj post, to jest spowodowane tym, ze gcc przekracza limit
> pamieci jaki mu zostal przyznamy przez opcje -o2, jesli zastapi sie ja -o0
> weszytko powinno dzialac ok, jest taki fragment kodu w kde, ktory wymaga
> duzo pamieci do skompilwoania...
(...)
Ja nie zaprzeczam - ale:
1. Moja odpowiedź tyczyła się pochodzenia materiału na budowę
2. Spece są m. in. po to, by nie było potrzeby grzebania w takim MAKEFILE i
jeżeli kilku osobom z danego speca coś się buduje prawidłowo a jednej osobie
- nie, to to jest dopiero punkt wyjścia do szukania innych przyczyn
niepowodzenia kompilacji (np. różnic w środowisku, sprzęcie itp.).
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl