The ALSA sound driver was not detected in this system.

Radosław Kintzi rakin w tenbit.pl
Pią, 21 Cze 2002, 18:05:49 CEST

On Fri, Jun 21, 2002 at 05:50:05PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Witam!

> Generalna rada jaką daję tym co walczą z jajkami 2.4.x (a z alsą w
> szczególności) to olanie standardowego /dev i przejście na devfs,
> większość problemów nagle zostaje automagicznie rozwiązana :-))

Czy da się to jakoś szybko zrobić? Gdzie można o tym poczytać?
Jakie są zalety i wady? Czy coś może przestać działać po takim
przejściu.

> ps. A konfigurowłeś poprawnie kartę? Masz sterowniki w subwersji takiej
> jak jądro?

[radzio w home rpm]$ rpm -q kernel
kernel-2.2.21-0.9
kernel-2.4.18-2
[radzio w home rpm]$ uname -rs
Linux 2.4.18
[radzio w home rpm]$ rpm -q kernel-sound-alsa
kernel-sound-alsa-0.5.12a-11 w 2.4.18_2

Oto pytałeś?

Co do konfiguracji karty, to faktycznie pewien nie jestem. Czy wszystko
zrobiłem jak trzeba. Zakładam jednak, że tak, bo na starych sterownikach
działa całkiem nieźle.

Pozdrawiam,
Radek

PS. Próbowałem przebudować alsa-driver.spec, ale pakiet się nie zbudował.

--
mailto:radzio w pld.org.pl
gg:2199600