Re: Puchnący squid

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 22 Cze 2002, 17:04:40 CEST

On Fri, 21 Jun 2002, Michal Margula wrote:
> Czy się mylę czy ilość zajmowanego ramu jest proporcjonalna co do wielkości
> spoola i nie da się jej jednoznacznie ustawiać za pomocą cache_mem? ;]

Ja mam 20G i po 4,5  tygodnia ilość zużytego ramu ustabilizowała mi się na
poziomie 100.8MB. Mam tutaj jednak 1G ramu.
Na starym systemie, gdzie było 16G spoola i tylko 128RAM+128spool miałem
efekty jak opisane w poście wcześniejszym. Na początku squid zajmował
~70MB i rósł, rósł... Przy poziomie 140M robiłem mu restart, bo cały
system robił się potwornie mułowaty. memory_pool wyłączony oczywiście...

IMHO squid ma jakiś problem przy małej ilości pamięci.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...