Jak wyłączyć wykonywanie plików na FAT?

Michal Koziorowski pldmail w michallo.eu.org
Nie, 23 Cze 2002, 13:39:51 CEST

On Sun, 23 Jun 2002 13:20:35 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> A bylo tam jakos wyjasnione czemu??? Kolejny argument że 2.2.x jest
> lepsze...
> --
hemm :)
Bylo chyba powiedziane, że w 2.2 bylo to źle zrobione ponieważ noexec ma znaczyc tylko
to, że pliki z partycji dosowych maja byc nie uruchamiane. To bylo gdzies w kernel
traffic w granicach jadra 2.5.4 2.5.3

--
Pozrd. Michal Koziorowski	michal w michallo.eu.org