apt-get i kernel nie-dystrybucyjny

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 24 Cze 2002, 09:52:07 CEST

Czy da się zmusić apt'a żeby nie sciągał/instalował pakietu kernel#X.X.X-X
przy apt-get dist-upgrade? Mam kernela nie-dystrybucyjnego i dotychczas
apt'owi nie przeszkadzał brak pakietu kernel.

Poza tym gdzie można znaleźć dokumentację do opcji typu HoldPkgs z
apt.conf?

I jeszcze jedno: od jakiegoś czasu apt-cache wypisuje mi taki błąd:
Syntax error /etc/apt/apt.conf:2: Directives can only be done at the top level

Mój apt-conf wygląda tak:
Dir
{
    Bin
    {
        Methods "/usr/lib/apt";
    }
}

APT
{
    Get
    {
        Show-Upgraded "true";
    }
}

Debug
{
    pkgRPMPM "false";
}

RPM
{
   Options "-vv";
        AllowedDupPkgs{
        openssl;
        }
}
--EOF--

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl