Jadro 2.2.20-18, Ext 2 - b³±d odczytu : Bad magic number.

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Wto, 25 Cze 2002, 13:42:32 CEST

Witam,

Mam dysk SCSI z systemem plików EXT2 podłączony do serwera z PLD, jądro jak w
tytule, i nie mogę go odczytać. Próbowałem jeż debugfs'a i lde, niestety
narzędzia te zwracają komunikat identyczny jak polecenie mount : "Bad magic
number". Poszukuję informacji o systemie EXT2 ale bardziej obszernych niż te
na oryginalnej stronie, czytanie i analiza kodu z jądra nie wchodza w rachubę
ze względów czasowych.
  Dodatkowy problem to taki, że ten dysk pracował w komputerze MicroWay
Screamer 433 z porcesorem AXP i fdisk nie pokazuje partycji :( Super bloki
EXT2 wyszukałem poleceniem lde.

Pozdrawiam
DKnoto.