PLD malunki

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 25 Cze 2002, 15:38:41 CEST

On Tue, Jun 25, 2002 at 02:54:08PM +0200, Michal J. Podyma wrote:
> [...]
Sa tak klawe ze ja Cie. Autor ma u mnie tyle piwa ile da rade wypic za jednym
posiedzeniem jak bede mial okazje go spotkac.

Wiecej ja chce wiecej tych rysunkow.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.