Czym skompilowac KDE 3 ?

Jakub Pasoń jpason w venus.wsb-nlu.edu.pl
Wto, 25 Cze 2002, 17:38:01 CEST

On Fri, 21 Jun 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> No i chyba na ftp.pld.org.pl dalej są zwalone ... KDE3 z ftpa dalej sie
> nie uruchamia (przynajmiej to, ktore ja zassysalem dwa dni temu ...)

Mi sie udalo w koncu skompilowac i uruchomic. Dziala b.dobrze. Dzieki
wszystkim, ktorzy udzielili mi dobrych rad :). Okazalo sie ze po upgrade
pdksh do nowej wersji zniknal problem z naruszeniem ochrony pamieci przez
/bin/sh a po instalacji libpng-1.2.2 kompilacja poszla bezproblemowo :)