TeTeX

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 26 Cze 2002, 14:16:31 CEST

VItaM

Czy jest możliwe, żeby w Ra tetex był tak podzielony na paczki (rpmy)
jak ma to miejsce w nest-test tzn. jest to rozbite na dużo bardzo małych
pakietów (tak jak perl w Ra). Dzięki temu można sobie zainstalować
to co jest potrzebne a nie wszystko. Poza tym upgrade poldkiem byłby
przyjemniejszy (w tej chwili w firmie na SDI upgraduje mi 14 MB latex'a).
Dostanę pewnie SOD#1, ale jestem jeszcze trochę na to zasłaby.

pozdrawiam

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl