nowe konto w postfix

Michał Wcisło michalwcislo w interia.pl
Czw, 27 Cze 2002, 12:53:46 CEST

Witam,

Założyłem nowe konto usera i próbowałem wysłać do niego pocztę w
odpowiedzi:
    can't create user output file. Wynik polecenia
    / Command output: procmail: Couldn't create "/var/mail/pawlowskas"
    procmail: Lock failure on "/var/mail/pawlowskas.lock" procmail: Error while
    writing to "/var/mail/pawlowskas"

Zakładałem wcześniej (miesiąc) wiele kont i wszystko było oki. Teraz
jeżeli dam do var/mail prawo zapisu dla others to założy skrzynkę ale
nie w grupie mail tylko procownicy do której należy wymieniona wyżej
osoba. Gdzie tkwi mój błąd i jakie powinny być prawa do /var/mail ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrawiam,
 Michał Wcisło                          mailto:michalwcislo w interia.pl