greedy upgrade w poldku coś nie bardzo...

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 27 Cze 2002, 21:12:45 CEST

Mam w domu katalog RPMS z ftp-a. Zrobiłem sobię w domciu indeks:
$ poldek -n local --mkidxz --nodiff

No i teraz sobię upgrejduję pojedynczo pakiety (upgrade-dist to by było
400MB pakietów).
No i cosik mi greedy-upgrade się nie spisuje:

poldek> greedy-upgrade xmms
Przetwarzanie zależności...
Zaznaczono 1 pakiet do instalacji:
I xmms-1.2.7-2
Uruchamianie sudo /bin/rpm --upgrade -vh --root / --noorder --define _install_langs pl:pl_PL...
błąd: niespełnione zależności:
        xmms = 1.2.6 jest wymagany przez xmms-devel-1.2.6-6
Wystąpiły błędy podczas instalacji
poldek>

OIDP to właśnie opcja greedy pozwalała na rozwiązanie takich
problemów...
poldek-0.17.7-1

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --