Upgrade GNOME?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 27 Cze 2002, 22:21:00 CEST

On Thu, 27 Jun 2002 21:37:01 +0200
Piotr Szymanski <djurban w linuxpl.org> wrote:

> Witajcie,
> Chcialem przed sekunda skompilowac xine i okazalo sie, ze mam za stary
> gtk i gnome-libs, wiec postanowilem zupgradowac gnome, ale w nescie
> znajduja sie dwie wersje 1.2.x i 2.0.x, ktora wybrac (da sie
> zainstalowac obie)?- --

Ja mam gnome2, i wycięte w pień gnome1 - bo jakoś się nie lubią podczas
kompilacji, chyba powinny obie działać i nie kolidować ze sobą - ale to
tylko teoria :-)) W praktyce może być gorzej :-) Jak chcesz gnome2 to
przygotuj się na kompilowanie wielu pakietów we własnym zakresie, bo u
nas prace jeszcze trwają nad tym :)

                       Pozdrawiam
                              Artur