Re: greedy upgrade w poldku coś nie bardzo...

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pią, 28 Cze 2002, 20:10:49 CEST

Witaj Bartosz,
Dnia 28 czerwca 2002, o 00:47 napisałeś:

> Zauważyłem też, że poldek ma problemy z wewnętrzną listą zainstalowanych
> pakietów: zrobiłem "upgrade perl*". Zaktualizowało się 46 pakietów, ale
> poldkowe (BTW: chyba "poldkowe", a nie "poldekowe"?) polecenie "llu"
> nadal pokazuje m.in.

To chyba logiczne że po reload jest oki. Btw, jakoś nie widzę sensu
odczytwania bazy rpmów co instalacje każdego pakietu.

--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]