różnice między APT a poldkiem

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Sob, 29 Cze 2002, 18:36:53 CEST

Piotr Szymanski wrote:
[ciach czym jest APT]

> Poldek to system zarzadzania pakietami napisany pod pld i to jest jego
> najwiekszy plus, kazdy program napisany przez tworcow dystrybucji bedzie
> najlepiej spelnial swoja funkcje wlasnie w tej dystrybucji i inaczej byc nie
> moze. Poldek jest wygodniejszy w uzytkowaniu niz apt, ma bardziej intuicyjne
> konfigi i zaryzykowalbym stwierdzenie ze jest o wiele ladniejszy.

Ale czy ma większą funkcjonalność?
Np. czy da się łatwo zainstalować jeden pakiet z NeST-a, ale żeby wszystkie
inne brał z Ra?

>  Poza tym z moich doswiadzczen wynika iz poldek jest szybszy od apta,

W jakim sensie?
ATSD, dodałem sobie do cron.daily takie coś:
apt-get -q update
apt-get -q autoclean
apt-get -q -d -y upgrade

Więc szybkość update nie robi mi istotnej różnicy.

Ok. Dzięki za wyjaśnienia.

bart
--
          "Dave, my mind is going, I can feel it. Dave..."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/