poldek wishlist (Re: poldek --upgrade-dist?)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 30 Cze 2002, 03:00:04 CEST

Dnia Sun, 30 Jun 2002 00:48:18 +0200
Michal Kochanowicz napisał(a):

>RTFM. Hint: -v

A mi brakuje, aby poldek wyświetlał coś jak aptowe:

2 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 2 not upgraded.
Need to get 302kB of archives. After unpacking 1731B will be used.

A może powinienem RTFM i jest do tego jakaś opcja ? Bo -v wypluwa masę
linijek ale nic konkretnego w sumie. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!