parametry modulow

Michał Lubecki lubmich w poczta.onet.pl
Nie, 30 Cze 2002, 13:39:20 CEST

Witaj Michal,

W Twoim liście datowanym 29 czerwca 2002 (21:11:14) można przeczytać:

MK> Znaczy co? Olewa:
MK> options module dupa=blada
MK> ???

dodalem takie wpisy
w /etc/modules.monf
alias eth0 ne io=0x320
a w /etc/modules
/lib/modules/2.4.18/kernel/drivers/net/ne.o io=0x320
wczesniej probowalem bez calej sciezki
no i oczywiscie sa one bledne

w ramach chwilowego rozwiazania problemu dopisalem do
/etc/rc.d/rc.modules  modprobe ne io=0x320
nie rozgryzlem istniejacych juz w nim funkcji i nie wiem jakie wpisy
sa wymagane

niestety mam drobne ograniczenie w experymentowaniu jezeli popelnie
blad to musze zapychac kawalek z monitorem i klawiaturka wiec jezeli
ktos wie jakie powinny byc wpisy we wczesniej omawianych plikach to
poprosze o podpowiedz, jezeli nie to pozosawie rozwiazanie niezbyt
ladne.

--
Pozdrowienia,
 Michał                            mailto:lubmich w poczta.onet.pl