Pakiet biurowy...

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 30 Cze 2002, 14:08:42 CEST

Dnia nie 30. czerwiec 2002 13:43, grzegorz a. daszuta napisał:
>   hmm.. wiem, że to już było, i to nie raz, ale czy komuś udało się
>   uruchomić jakiś pakiet biurowy (procesor tekstu+arkusz kalkulacyjny) tak
>   żeby pięknie-ładnie działał w języku polskim, tak żeby dowolna blondynka
>   dała radę się nim posługiwać? :)
>   dzięki za inf.
>
>  crefff
OpenOffice 1.0
Jest dostępny polski słownik, pakiet jest kompatybilny z Microsoft(R) Wordem i
Microsoft(R) Excelem (no może poza nielicznymi wyjątkami w przypadku bardziej
zaawansowanych arkuszy). W repo leży też ooqstart - to taki applet (na razie
tylko dla gnome), ktory podtrzymuje działanie pakietu oo w tle - dzięki temu
poszczególne programy uruchamiają sie naprawdę szybko. Jest mały problem pt.
"fonty+antyalasing+wydruk" ale to jest kwestia zastosowania pewnego haka.
Z tego co wiem - nikomu jeszcze nie udało sie tego zbudować ze speca
znajdujacego sie w cvs ale dostępne gotowe binarki sa ok.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl