poldek --upgrade-dist?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 30 Cze 2002, 10:05:38 CEST

Dnia 30 cze o godzinie 00:48:18 +0200, Michal Kochanowicz napisał(a):
> RTFM. Hint: -v

W manualu jest tylko w jednym przykładzie, nie ma żadnego opisu... :-)
Ale po -v z kolei jest za dużo informacji, chodzi mi tylko o pokazanie
instalowanych pakietów i na końcu informację o niezainstalowanych.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --