DirectConnect

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 20:20:23 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 08:03:29PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A ja wpisuje gdzie sie da stosowne regulki do firewalli
> zeby te zapychacze polskiego internetu poprostu nie dzialaly ;>
IMHO to nie najlepszy pomysł, bo to tylko pretekst dla tych
"racjonalizatorów", aby wymyślali nowe sposoby zapychania. IMHO lepiej
przepuszczać, tylko ostro ograniczać transfer. Wtedy po prostu gościu
ściąga sobie plik cały dzień zamiast godziny, ale nikomu nie
przeszkadza. No i szybko nudzą mu się takie zabawy :-)

Pozdrowienia,
        Jacek