OT: elektronika

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 08:42:46 CET

On Wed, Feb 27, 2002 at 10:28:50PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> gnucap, gnucap, gnucap... nie ma takiego pakietu. jest tylko gnuchess
> :(
Nie miałem czasu spakietować... Ale z tego co pamiętam powinno to być
trywialnie proste.

> Morzesz powiedziec cos wiecej o tych bledach ?
Głównie chodzi o "Segmentation fault" przy operacji "alter", albo
anlizie wrażliwościowej.

> Z tego co wymieniles to jest tylko Latex na ftp. (scilaba mozna by
> chyba na buildery..)
No cóż, nie wszystko mam z PLD. Duże pakiety, przede wszystkim te które
przychodzą bez źródeł, lub ciężko je skompilować, mam poinstalowane
w /opt z tarbali z binarkami.

> Niestety spice jest troche ubozszy od pspice. Pomijajac juz nawet
> interfejs urzytkownika (gnuplot rzadzi), to np. modele diody i
> tranzystora sa troche ubozsze niz w pspice i niepozwalaja na podanie
> kilku parametrow obecnych w pspice (na codzien pewnie nieprzydatne,
> ale w ramch uczelini moze wyjsc :| ).
O jakie parametry Ci chodzi? Nawet jeśli ich nie ma, to nie możesz ich
sobie inaczej zamodelować? A w gnucap AFAIR można sobie wzorkami
elementy opisywać :-)

Pozdrowienia,
        Jacek