Archiwa mailinglisty

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 1 Mar 2002, 10:22:08 CET

On Fri, 1 Mar 2002, hocus wrote:

> Hej!
>
> Mam takie pytanko - używam listara, który tworzy mi archiwa list w postaci
> plików w formacie mailboxa. Czy są jakieś gotowe narzędzia do udostępniania
> tego typu archiwów przez www? (Najlepiej gdyby jeszcze była możliwość
> przeszukiwania :-)

$ rpm -qi hypermail
Name        : hypermail                    Relocations: (not relocateable)
Version     : 2.1.3                             Vendor: (none)
Release     : 1                             Build Date: wto 29 sty 2002
14:10:21 CET
Install date: wto 29 sty 2002 14:38:30 CET      Build Host: ep09.kernel.pl
Group       : Aplikacje/Poczta              Source RPM:
hypermail-2.1.3-1.src.rpm
Size        : 354645                           License: GPL
URL         : http://www.hypermail.org/
Summary     : Konwerter (skrzynek) poczty do HTML ze wsparciem MIME i
wątków
Description :
Konwerter (skrzynek) poczty do HTML ze wsparciem MIME i wątków.

Tylko z tego co widze pakiet lezy w CVS. Ale niedlugo znajdzie sie w
/test, bo puscilem go do przebudowania.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-