ODP: DirectConnect

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Pią, 1 Mar 2002, 15:50:16 CET

Rozszerze pytanie - czy w ogole jest jakis klient pod Linuxa ? P2P jest
jedno z najlepszych,
ale wkurza mnie troche odpalanie vmware i XP pod nim by sobie sciagnac
jakis film...
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl

|---------+---------------------------->
|         |           Roman            |
|         |           Werpachowski     |
|         |           <roman w student.if|
|         |           pan.edu.pl>      |
|         |                            |
|         |           01-03-02 03:50 PM|
|         |           Odpowiedz do     |
|         |           "Lista dla       |
|         |           korzystaj±cych z |
|         |           Polerowanej      |
|         |           Dystrybucji      |
|         |           Linuksa"         |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >---------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                               |
  |        Do:      pld-users-pl w pld.org.pl                                                                       |
  |        DW:                                                                                                    |
  |        Temat:   DirectConnect                                                                                 |

Czy w PLD s± jakie¶ programy do korzystania z DirectConnecta?

--
Roman Werpachowski
roman w student.ifpan.edu.pl

http://lists.pld.org.pl/