RedHat -> PLD

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 6 Mar 2002, 15:13:26 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 02:10:14PM +0000, Robert Grabowski wrote:
> Ja wiem, że to jest wszystko proste -- bo sam to robiłem :) W zasadzie
> chodzi mi o vpnd ... Nie znalazłem rpm'a pod redhata, a to już jest
> wystarczający dla mnie powód, aby w końcu router zmienił wyznanie z RH
> na PLD. Mogę wszystko zrobić w weekend ... wtedy nikt mi głowy nie urwie
> ... Zacząłem ten wątek, bo wydawało mi się, że przejście z RH na PLD
> jest płynne -- podmiana pakietów ... Sugerowałem się wypowiedziami
> ludzi, którzy pisali, że mają RH podrasowanego PLD ... Wiem, że kiedyś
> była taka możliwość ... Czeka mnie więc instalacja ... Ale ma to również
> [...]
Nie no to wogule nie jest zaden problem. To mozesz to upgradowac
pakiet po pakiecie. Bo ja piszac ze sie na robilem mialem
na mysli ze spedzilem nad tym 3h zamiast przewidywanych 30 minut.

Ja myslalem, ze zalezy Ci na jakims takim plynnym przejsciu ze
najbystrzejsze oko nie zauwazy ze w pracy byl admin i znowu nie
dziala.

Serdecznosci
Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.