lilo na drugim dysku

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 2 Mar 2002, 20:49:09 CET

On Sat, Mar 02, 2002 at 08:25:23PM +0000, ZyTeK wrote:

> Nie wiem dokładnie jak to było z tym efektem matrixa,
> ale weź bootdisk, wsadź w tego docelowego kompa
> chrootnij sie na ten dysk i przeładuj lilo.
> Powinno działać, ale nic nie obiecuję.

Też wpadłem na taki pomysł (przypomniałem sobie starą poczciwą prowizorkę :)
Efekt:
kmod: faild to exec /sbin/modprobe -s -k block-major-3, errno=2

no i jeszcze, że nie można zamontować rootfs (3:02).

???

PS. Ciekawe, czy jak jutro pójde do kiosku i kupie RedHata to też będe miał
takie problemy ;)

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>