xfig i ogonki

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 3 Mar 2002, 11:38:44 CET

On Sunday 03 March 2002 10:11, you wrote:
[...]
> U mnie bez bicia poszło.
> Xfig 3.2 patchlevel 3d (Protocol 3.2) [locale: pl_PL]
> Przynajmniej na ekranie polskie literki są. (brzydkie trochę, ale są)
Wczoraj też zrobiłem test, coby sprawdzić jak to jest u mnie. Na ekranie
polskie miałem. Ale... po eksporcie do eps-a już nie. Nawet ogonkify nie
pomogło. A poza tym przy zapisie do pliku coś się pluł, poza tym zapisanego
pliku już się nie dało wgrać z powrotem.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537