kernel-2.2.20-13

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 3 Mar 2002, 11:52:35 CET

On Sat, 2 Mar 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Witam,
>
> wlasnie na buildery poszedl kernel-2.2.20-13.
> Jak zwykle prosze o testy, problemy prosze zglaszac bezposrednio do mnie
> (dzimi w pld.org.pl) lub bugs.pld.org.pl no i na liste pld-devel, pld-kernel
> i pld-users.
> Kernel ma kilka zmian:
> - dodane 2.2.21pre3 (wymaga testow)
> - poprawione configi dla SYMBIOS (problem blues'a)
> - usuniete stare sterowniki 3c90x (nowe sa w osobnej paczce rpm)
>
> Jak zwykle kernel idzie w /test.
> Prosze bardzo o testy, 2.2.21pre3 wymaga naprawde tego, ja juz temu
> [...]

Ups, troche sie zapedzilem i nie dodalem latki ktora zmienia
check_mem_region na check_shmem w drivers/isnd/icn.c i icn.h.
Zwykle check_mem_region daje unresolved, check_shmem nie, a co sprytniejsi
zobaczywszy patcha na icn.h zobacza jak to jest rozwiazane :)
Myslalem ze alan wlaczyl to w 2.2.21pre3 ale widocznie sie mylilem.
Nowy kernel.spec znajduje sie w repo wiec ./builder -g LINUX_2_2_DEVEL
kernel.spec i ... zycze milej zabawy :)

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)