DirectConnect

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 4 Mar 2002, 09:52:22 CET

On Mon, Mar 04, 2002 at  9:12:11 +0100, Waldemar Buczak wrote:
[CBQ]
> polecam
> ceti.pl/~kravietz/
> bardzo fajnie i przystepnie  opisane. Sam u siebie stosuje takie
> ograniczenia, przycinanie portow
> sciagaczy dziala mi bardzo dobrze ;-)
A u mnie byly same problemy z tym opisem. Nie pamietam juz dokladnie,
ale kiedy probowalem wklepywac polecenia tc takie, jak w przykladach,
to bylo mnostwo wrzasku o bledy skladni. Kiedy udalo mi sie postawic
najprostszy filtr, dzialal dziwnie: przy ustawieniu ograniczenia na
128kbps, nic nie ograniczal, a przy ustawieniu na 1kbps mialem jakies
1.2Mbps ograniczenia. Po dwoch dniach sleczenia i prob dalem sobie
spokoj.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?