dyskietka ratunkowa ?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 4 Mar 2002, 10:46:06 CET

Witam!

On Mon, 04 Mar 2002 09:50:45 +0100
"Przemyslaw G. Gawronski" <P.Gawronski w obop.com.pl> wrote:

> Pytanie brzmi: jak moge stworzyc sobie dyskietke startujaca, aby tak
> uruchomic system, abym mogl odpalic lilo ( z lilo.conf na dysku twradym
> ), no i zainstalowac lilo na MBR /dev/hda ?
>
> Dzieki za sugestie

Czasem pomaga:

fdformat /dev/fd0; cat /boot/vmlinuz > /dev/fd0

Ale nie jestem pewien czy nie trzeba by dać jeszcze jakiś prametrów, bo
nasze jajka wszystko mają zmodularyzowane lub dograć do tego initrd.
Napewno sprawdza się przy jajkach kompilowanych statycznie.

                 Pozdrawiam
                       Artur

ps. Albo można skorzystać z dosyć starego obrazu Rescue-CD schowanego
gdzieś w na ftp, bodajrze /people/wroobell